Sunday 6 January 2013

STAY FIT ROSELLE DIETARY DRINK

Posted by Unknown at 12:21


Stay Fit
Roselle Dietary Drink – SLIMM & ELEGANT
PENGKELASAN PRODUK MAKANAN - LULUS: KKM -163/S/25 jld. 87

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiVdBoR-vbsyrveIl4Uny7EmEB9r0z0htKq3PDOD-VMYwyvGc9zx7fR0_mg6i6pxzqCZj17ho9R217DJkbIzowJTbYG6_gLmhs82ccalYoKSFIxHN4E3KNQ_e6ibOEifskauhIDQILCr3o/s1600/stayfit.jpg

HARGA:RM70(INCLUDE POSTAGE)
Stay Fit – Roselle Dietary Drink dirumus dgn ekstrak herba-herba terpilih dan 100% semulajadi dan selamat. Di kilangkan mengikut prosedur Analisis Bahaya dan Titik Kawalan Kritikal (HACCP) dan diklasifikasikan sebagai makanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia serta HALAL.
Produk ini difokuskan khusus kepada golongan WANITA :-
  • Wanita yang ingin menurunkan berat badan dan ingin kekal langsing.
  • Wanita yang mengalami masalah pembuangan air besar.
  • Wanita yang inginkan kulit cantik, gebu dan payudara yang anjal.
  • Wanita yang ingin menjaga kesihatan dalaman dan hubungan intim suami isteri.
KEBAIKAN :-
  • Minuman diet untuk menurunkan berat badan dan kekal langsing
  • Membuang lemak berlebihan
  • Mengawal selera makan & berasa sentiasa kenyang
  • Melawaskan pembuangan air besar
  • Memelihara usus, Menegangkan payudara, Mencantikkan struktur kulit
  • Menghilangkan keputihan, Merapatkan vagina
  • Menjaga kesihatan dalaman wanita
  • Melambatkan proses penuaan & monopous
  • Menghilangkan rekahan tumit, Menyinarkan kuku
  • Meningkatkan hubungan keintiman suami-isteri.
Kandungan Stay Fit
http://farm3.static.flickr.com/2164/5760805095_ea06d77196_m.jpg
Stay Fit – adalah jus pra-campuran roselle, kolagen, pueraria mirifica, ekstrak teh hijau, ramuan serat (psyllium husk), vitamin C dan kacip fatimah.
Cara pengambilan Stay Fit :
  1. Minum SF sebelum tidur.
  2. Bancuh SF menggunakan 150ml air kosong sahaja. Bila dah larut sepenuhnya baru masukkan kiub ais sekiranya perlu.
  3. Sebaiknya berhenti minum SF semasa dalam period.
TESTIMONI 1

" Setelah saya bertukar kepada Stayfit bentuk badan saya lebih seksi kerana kini saya boleh mengenakan baju yang lebih kecil sehingga ada rakan-rakan yang mengatakan bentuk badan saya cantik, suami juga mengaguminya dan mengatakan Stayfit HEBATDengan bentuk badan saya sekarang ada yang tidak mempercayai saya ibu kepada 5 orang anak. Saya sarankan kapada semua pembaca agar dapat memcuba Stayfit kerana ia tidak akan menghampakan anda semua itu janji saya AYU - 016-6906075 ." 

TESTIMONIAL 2

" Syukur alhamdullilah, sejak saya mencuba stayfit, saya dapati berat badan saya menurun sebanyak 4kg daripada 69kg ke 65kg dalam masa sebulan. Walaupun permulaannya selera makan bertambah tapi lama kelamaan selera makan saya semakin kurang. Stayfit juga melawaskan proses pembuangan najis yang begitu berkesan selain daripada itu kulit bertambah anjal dan tegang dan yang paling saya gembira apabila berat badan saya hampir mencapai berat ideal saya ketika zaman anak dara. Ini membuatkan saya bertambah yakin untuk berhadapan dengan orang sekeliling. Terima Kasih Stayfit.


TESTIMONI 3

"Assalamualaikum.. saya ibu kepada 3 cahaya mata sangat berpuas hati dengan produk STAYFIT kerana berjaya menurunkan berat badan saya. Saya baru sahaja melahirkan anak secara pembedahan. Bentuk badan susah sangat nak turun. Jadi, saya mencari produk yang sesuai dengan masalah di dalam internet. Berat badan sudah berkurangan sehingga 5 kg dalam sebulan. Saya tidak perlu berlapar, diet dan badan rasa ringan. Sekarang berat badan saya telah kembali langsing seperti anak dara. Untuk berinteraksi secara langsung sila add saya baby.aini@yahoo.com (facebook). Sembelit pun sudah tiada lagi dalam kamus hidup saya. Terima kasih STAYFIT."
Pn Aini (Alor Star) - 019-4078916 




0 comments:

 

BeautyIsYours Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea